Kriūkų jaunimo kelionės

Kriūkų jaunimui ši vasara buvo ypatingai įsimintina. Įsimintina ne tik dėl nuveiktų darbų, bet ir dėl pažintinių kelionių. Kriūkų bendruomenės centras, vykdydamas projektą “Aktyvaus sporto ir poilsio galimybių plėtra Kriūkų bendruomenėje” pagal Šakių krašto Vietos veiklos grupės strategiją Picture 1674 (1024x683)(projekto vadovė Raminta Bastytė), birželio 15 -16 d. organizavo išvyką į pajūrį, o rugpjūčio 21 – 22 d. – po DzūkiPicture 1670 (1024x683)jos nacionalinį parką.

Pajūryje aplankėme Kretingą, japonišką sodą, Palangą. Ypatingai sužavėjo Japoniškas sodas SAMOGITIA. Ši vieta vadinama Muzikanto  kalnu. Tai aukščiausia vieta Kretingos apylinkėse. Čia labai daug dangaus, o patį sodą kuria savanoriai – emociškai bei dvasiškai stiprūs žmonės. Čia mažai egzotikos, tačiau galima pasijusti kitaip. Esmė yra balansas, harmonija tarp akmenų, vandens, augalų, supančios aplinkos. Todėl norint tai pajusti būtina ateiti tik su gerais ketinimais, jausmais, norais.

Kitas mūsų kelionės tikslas buvo Palanga. Čia jau devintus metus iš eilIMG_8961ės vyko linijinių šokių festivalis „Draugystės tiltas“ bei Šokio festivalis „Palangos ritmu“. Tą šeštadienio popietę J. Basanavičiaus gatvė šurmuliavo šokio ritmu. Šokėjai išsirikiavę daugiau nei pusėj gatvės šoko 10 bendrų linijinių šokių. Šiame „flashmobe“ spėjo sudalyvauti ir mūsų BC atstovai.

Palangoje aplankėme Birutės kalną, Gintaro muziejų bei prie jo esantį botanikos sodą. Oras buvo puikus, vakare palydėjome saulę. Birželio 16 – osios rytas išaušo saulėtas. Visi suskubome į paplūdimį, kur žaidėme įvairius žaidimus kamuoliu: tinklinį, „bulvę“, skraidinome lėkštę ir aktyviai poilsiavome. Grįžome jau vakarop pilni teigiamų įspūdžių.

Rugpjūčio 21 – 22 d. sportinė-pažintinė kelionė po Dzūkijos nacionalinį parką buvo ne ką mažiau įsimintina ir pilna gerų emocijų. Pirmąją dieną plaukėme baidarėmis Merkio upe. Beveik pusė plaukusių jaunuolių šią atrakciją patyrė pirmą kartą ir nenusivylė. Nors saulė ir nedžiugino, o vanduo Merkio upėje buvo vėsus, krantą pasiekėm pakilios nuotaikos. Kelionė truko apie 4 valandas, nuplaukėme apie 24 km.

IMG_3891Grįžę į „Dzūkijos sodybą“ skanavome plokštainį bei mėgavomės šilta burokėlių sriuba su grybais. Šiuos patiekalus mums gamino pagal specialų kulinarinio paveldo receptą. Kadangi buvome truputį sušalę, mus sušildė pirtelė bei žaidimai. Sodyboje buvo įrengta krepšinio ir tinklinio aikštelės. Jaunimas noriai žaidė žaidimą „Boochie“. Vakare žaidėme įvairius stalo žaidimus: „Sabotior“, „Dixit“, šaškėmis ir kt.

IMG_3784Rugpjūčio 22 diena mus pasitiko lietumi, tačiau tai nesutrukdė pasimėgauti tikrais dzūkiškais malonumais: grybavimu bei uogavimu, sportinėmis varžytuvėmis. Sočiai pamaitinti ir kiek pavargę vakarėjant grįžome į namus. Kelyje aptarėme įspūdžius bei pasidalinome gera nuotaika.

Visų kelionių metu vyravo pakili, kupina sportinio azarto bei nuotykių nuotaika, daug šypsenų, gerų emocijų.  Nors buvo neramu dėl jaunimo nuotaikų bei norų, nes vyko įvairaus amžiaus ir skirtingų socialinių įgūdžių jaunuoliai, tačiau džiugu, kad buvome visi vieningi ir darnūs, nestokojome geros nuotaikos. Projekto dėka pažinome du visiškai skirtingus kraštus, atradome komandinio darbo prasmę ir galimybes, ieškojome išeičių iš kiek ekstremalių situacijų. Kelionės buvo dar viena puiki galimybė pabūti kartu, skatinti bendruomeniškumą, plėsti aktyvaus laisvalaikio praleidimo formas.

Mūsų siekiamybė – modernus, europietiškas, laimingas, veiklus, įvertintas ir kūrybingas jaunimas.

KPF-logo-1

Lietuvos_LEADER_logo_RGB_900x1200pxbrunette-fashion-girl-necklace-Favim.com-5785021